Forum.nieśmiałość.net Strona Główna Forum.nieśmiałość.net
Dobra strona wszystkich, którzy odczuwają nieśmiałość

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  RSS

Poprzedni temat «» Następny temat
Krótkie FAQ dotyczące kategorii 'nasze spotkania i zloty'
Autor Wiadomość
jim_tulip 


Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 193
Skąd: ...
Wysłany: 24 Czerwiec 2005, 10:37   Krótkie FAQ dotyczące kategorii 'nasze spotkania i zloty'

Jeśli ktoś jeszcze nie wie o co chodzi z Tymi Naszymi Spotkaniami, niech zagląda tutaj: http://niesmialosc.net/spotkania.htm!

Kto może zaczynać nowe wątki w kategorii 'nasze spotkania i zloty'?

Generalnie: tylko stałe nicki (link do zarejestrowania na forum, w górnym menu strony).

Odnośnie aktywnych miast na mapie naszych spotkań (Poznań, Kraków, Lublin, Warszawa, Trójmiasto, Górnośląski Okręg Przemysłowy): organizatorzy, tj. Jacobs, Jenna, TaGaA, Jim_Tulip, Matyi, Piotr83, Ricewind, Robe81RT, Zeus.

Odnośnie pozostałych miast, w których nie ma ustanowionego organizatora (Wrocław, Łódź, Toruń, Bydgoszcz i inne): każdy zainteresowany zorganizowaniem bądź uczestnictwem w takim spotkaniu. W momencie ustanowienia nowego organizatora w nowym mieście, inicjatywa 'zwołania' nowego spotkania przekazana zostaje nowemu organizatorowi)

Odnośnie zlotów: stali, zaufani bywalcy spotkań, czata i forum.

Odnośnie innych spraw okołospotkaniowych: generalnie wszyscy.

Jak zwoływać spotkanie?

Po ustaleniu terminu, jedna, odpowiedzialna osoba ;) podaje:
Ów termin: datę i godzinę
Miejsce: nie budzące wątpliwości (np. 'na rynku pod pomnikiem Piłsudskiego' a nie 'w centum miasta'!).
Znak rozpoznawczy: wyraźny i charakterystyczny, ażeby nowe osoby bez trudu trafiły na spotkanie Nieśmiałych bez konieczności stresujacego zaczepiania innych grup ludzi ;) (np. czerwony balonik, żółty parasol, brązowe kowbojskie buty).

Ze względów oczywistych zaleca się, by ostateczne ustalenia były faktycznie ostateczne!

Tylko tak opisane spotkanie gwarantuje, że ogłoszenie o nim pojawi się na stronie głównej niesmialosc.net. Odnośnie ogłoszeń niepełnych będę starał się, w miarę możliwości, skontaktować z organizatorem celem ich uzupełnienia. Za nieudane spotkania odpowiedzialność bierze wyłącznie organizator (za udane też :D ).

~~~~~~

Posty sprzeczne z powyższym 'regulaminem', w trosce o porządek i 'moc prawną' spotkań będą usuwane. Forumowicze chcący dowiedzieć się, kiedy odbędzie się następne spotkanie w danym mieście, proszeni są o wypowiedź w odpowiednim, wcześniej ustanowionym przez organizatorów wątku.

Zastrzegam sobie prawo do wprowadzania zmian w powyższym FAQ.

Pozdrawiam :)

Tulip
 
 
jim_tulip 


Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 193
Skąd: ...
Wysłany: 13 Marzec 2006, 10:05   

Zważywszy na zastój organizacyjny czy chociażby formalny w niektórych miastach (nie jest to mój zarzut pod niczyim adresem!), informuję, iż powyższy 'regulamin' w większości punktów przestaje obowiązywać. Lepiej późno niż wcale. Hulaj dusza!

Pozostają zasady, że na stronie głównej ogłaszam spotkania:
-> na wniosek/z inicjatywy osób, które w miarę znam i wiem, że raczej nie nawalą; :>
-> otrzymawszy dane takie jak: data, czas, dokładne miejsce i znak rozpoznawczy;
-> które odbędą się za kilka dni a nie jutro czy pojutrze;
-> na których nie jest planowany przesadnie czynne spędzanie czasu wymagające wcześniejszych zapisów, rezerwacji lub nawet przedpłat (kajaki, kulig, kurs tańca, łowienie ryb, wieczór kawalerski itp. ;) ) - chyba że na wyraźną prośbę, kiedy potrzeba przeprowadzić poważniejszy werbunek :D

Pozdrawiam :)

Łukasz
 
 
Vroo 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2005
Posty: 1553
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Czerwiec 2007, 19:06   

Ponieważ Jim już NIE OGŁASZA spotkań na stronie - część powyższych zasad ma już charakter historyczny.

O czym jednak nadal warto pamiętać - czyli dobre rady wujka Vroo dla ogłaszających spotkania:

  • nie wszyscy czytają forum non-stop, ogłoszenie o spotkaniu umieść co najmniej 2-3 dni wcześniej.
  • jeśli nikt nie zgłosił się w temacie, to WCALE nie oznacza, że nikt na spotkanie nie przyjdzie. Zdarzało się to już parę razy, że ktoś taki krążył, krążył - a organizator nieświadomy po prostu nie przyszedł. ;-)
  • ZAWSZE warto pamiętać o znaku rozpoznawczym, nawet jeśli zgłaszają się tylko ci "starzy i znani".
  • jeśli ogłaszasz spotkanie pierwszy raz w danym mieście, daj na siebie jakieś namiary, np. numer komórki. Taki numer po spotkaniu możesz usunąć z postu przez opcję "edytuj". Komórka przyda się też spóźnialskim.
  • jeśli w danym mieście jest sporo spotkań, nie zakładaj dla każdego nowego wątku, wystarczy kontynuować ten jeden, patrz chlubne przykłady Krakowa i Trójmiasta. :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 10